مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-03سياسي

نیازهای خراسان شمالی را از طریق شرکت های دانش بنیان رفع می کنیم


با غنی کردن شرکت های دانش بنیان به تمامی نیازهای استان پاسخ خواهیم داد تا تجاری سازی و برندسازی محصولات خراسان شمالی محقق شود.

- ، محمد رضا حسین نژاد صبح یک شنبه در همایش مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در محل حرم سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: مبلغین و روحانیون با ایجاد خلاقیت و استراتژی های جدید باید با هجمه ها و نفوذ دشمنان مقابله کنند و در این راه مسئولان اجرایی هم در کنار مبلغین با همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های ورود و نفوذ دشمنان در بین مردم است، افزود: برای خدشه دار کردن باورها و اعتقادات مردم، دشمنان به دنبال موضوعات حساسی همچون اشتغال و معیشت هستند اما مبلغین با حضور در مناطق مختلف می توانند در صدد روشنگری اقشار مردم باشند.

حسین نژاد دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی رهبری و حضور مردم عنوان کرد و بیان داشت: شناسایی نفوذ دشمنان رسالت سنگین و خطیر مبلغین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده که این مهم به خوبی محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای خراسان شمالی را از طریق شرکت های دانش بنیان رفع می کنیم

نیازهای خراسان شمالی را از طریق شرکت های دانش بنیان رفع می کنیم