مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-02سياسي

همکاری موفق پلیس راه قزوین و گروه های جهادی در نوروز 1401


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: امسال تجربه جدید کمک جهادگران برای کاهش تصادفات برای اولین بار در کشور، در استان قزوین شکل گرفت و حاصل تلاش مشترک پلیس راه استان و جهادگران، - علی رغم برخی کوته فکری های مدعیان، کاهش چشمگیر 70 تا 80 درصد تلفات انسانی تصادفات در استان قزوین است.

مهدی رجحانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کار جهادی مظهر مجسم آیه قرآن کونوا دعاه النّاس بغیر السنتکم است و ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

هرجا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هرجا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

وی ادامه داد: کار جهادی و فرهنگ بسیجی سرمایه عظیم کشور است و تیم امروز مدیریت استان قزوین بنا دارد از این سرمایه سترگ، که الحمدالله در استان قزوین در عالی ترین سطوح ملی وجود دارد، برای مدیریت استان بیش از همیشه استفاده کند.

این مسئول اظهار کرد: حضور سفیران کار و تلاش و خدمت در حل مشکلات متعدد استان، بی تردید عامل توفیقات متعدد و نیز انگیزش مجموعه مدیران استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در پایان تعطیلات نوروز 1401، از مجموعه جهادگران بی ادعا و مخلص که در جای جای دور و نزدیک استان در رفع مشکلات متعدد عمرانی، درمانی، فرهنگی کوشیدند، صمیمانه قدردانی می کنم و دوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری موفق پلیس راه قزوین و گروه های جهادی در نوروز 1401

همکاری موفق پلیس راه قزوین و گروه های جهادی در نوروز 1401