مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-02اقتصادي

چشم انتظاری صیادان مازندرانی برای تمدید فصل صید


باتوجه به درخواست اتحادیه پره استان به شیلات در قالب مکاتبه ای به سازمان شیلات ایران و کمیته مدیریت صید کشور ارسال کردیم و منتظر اظهارنظر نهایی و ابلاغ کمیته صید در ارتباط با پایان فصل صید خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آمار صید ماهی های استخوانی از ابتدای فصل صید 1400 تا دهم فروردین ماه 1401، میزان کل صید به یک هزار و 627 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه سرانه صید هر تعاونی پره بالغ بر 32 تن بوده است، افزود: این آمار هم نسبت به مدت مشابه سال قبل 31درصد کاهش داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران بیان کرد: ارزش اقتصادی ماهی های صید شده در دریای مازندران بالغ بر 205 میلیارد  تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشت.

این مسوول در ارتباط با ترکیب گونه ای ماهی های صید شده، یادآور شد: 59 درصد ماهی های صید شده از گونه ماهی سفید، 27 درصد ماهی کفال و 14 درصد ماهی کپور بوده است.

اسحاقی با اعلام اینکه درحال حاضر پایان فصل صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران 15 فروردین ماه است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی،کاهش صید وحشت ناک ماهی های استخوانی از سه استان شمالی درخواست ها را به سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انتظاری صیادان مازندرانی برای تمدید فصل صید

چشم انتظاری صیادان مازندرانی برای تمدید فصل صید