مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-02اجتماعي

جمع آوری سبزه های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خودروهای حمل بازیافت از ساعت 7 صبح روز 13 فروردین با استقرار در نقاط ورودی و خروجی شهر و در مجاورت بوستان ها و پارک ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی فارس از اصفهان، غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به جمع آوری سبزه های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان، اظهار کرد: خودروهای حمل بازیافت از ساعت 7 صبح روز 13 فروردین با استقرار در نقاط ورودی و خروجی شهر و در مجاورت بوستان ها و پارک ها، سبزه های نوروزی را از شهروندان دریافت می کنند و به جای آن کیسه های جمع آوری پسماند را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این سبزه ها بعد از جمع آوری به کارخانه کود آلی منتقل شده و در فرآیند تولید کود کمپوست مورد استفاده قرار می گیرند.

ساکتی در ادامه از شهروندان خواست هنگام رفتن به بوستان های شهری و خارج از شهر در روز طبیعت حتماً با خود کیسه جمع آوری پسماند به همراه داشته باشند و از رهاسازی زباله ها در بوستان ها و مسیر روردخانه خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه در روز طبیعت باید با نگاه مراقبتی و حفاظتی از محیط زیست به دامان طبیعت برویم، تصریح کرد: باید سعی کنیم برای بهبود فرهنگ محیط زیستی نکاتی از جمله استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سبزه های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان

جمع آوری سبزه های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان