مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-02سياسي

راه اندازی مرکز ملی نیکوکاری با مشارکت 600 سازمان مردم نهاد (NGO)


شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد کشور در همین راستا تصمیم دارد مرکز ملی نیکوکاری با حضور 600 سازمان مردم نهاد را راه اندازی کند که متشکل از 200 مرکز خیریه است.

- راه اندازی مرکز ملی نیکوکاری با مشارکت 600 سازمان مردم نهاد (NGO) شبکه سازمان های غیردولتی زنان ایران به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد کشور در همین راستا تصمیم دارد مرکز ملی نیکوکاری با حضور 600 سازمان مردم نهاد را راه اندازی کند که متشکل از 200 مرکز خیریه است.

رییس شبکه ارتباطی سازمان های غیر دولتی زنان از تصمیم این شبکه، برای راه اندازی مرکز ملی نیکوکاری با حضور 600 سازمان مردم نهاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شکوه نوابی نژاد، متخصص مشاوره و روانشناسی، تألیف و ترجمه 29 عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد و از او به عنوان مادر مشاوره ایران یاد می شود.

خبرگزاری ایسنا، در مورد مسائل زنان سرپرست خانوار به عنوان نیمی از جامعه هدف کمیته امداد با نوابی نژاد به گفتگو نشست.

از آنجایی که حدود 60 درصد جامعه هدف کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، نوابی نژاد در خصوص موانع و چالش های پیش روی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، به ایسنا می گوید: پیش از اینکه به زنان جامعه هدف کمیته امداد بپردازیم باید توجه داشته باشیم که زنان نیمی از جمعیت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز ملی نیکوکاری با مشارکت 600 سازمان مردم نهاد (NGO)

راه اندازی مرکز ملی نیکوکاری با مشارکت 600 سازمان مردم نهاد (NGO)