مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 01:422022-04-01سياسي

اندیشه شهید ابوالحسن کریمی برگرفته از اسلام ناب بود


نماینده ولی فقیه در گیلان اندیشه شهید ابوالحسن کریمی را برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و گفت: تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن سازی اسلامی مسیر شهید کریمی است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان اندیشه شهید ابوالحسن کریمی را برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و گفت: تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن سازی اسلامی مسیر شهید کریمی است.

آیت الله رسول فلاحتی در مراسم بزگداشت شهید ابوالحسن کریمی که در مسجد امام رضا(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به گذشت حدود 36 سال از شهادت این یاور و اصحاب با وفای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید کریمی از جهات گوناگون الگو و در میدان جهاد و عمل شیفته خدمت بود.

وی به توجه ویژه شهید ابوالحسن کریمی به روحانیون و مردم مستضعف اشاره کرد و افزود: شهید کریمی فردی انقلابی و در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی بود ضمن اینکه برای پست و مقام ارزشی قائل نبود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید کریمی ایمان و عمل را توام کرده بود، تصریح کرد: تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن سازی اسلامی مسیر شهید کریمی است.

آیت الله فلاحتی، اندیشه شهید ابوالحسن کریمی را برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) خواند و بیان کرد: اگر شهید کریمی زنده بود در فتنه 88 جزو اصحاب خاص انقلاب و مقام معظم رهبری قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه شهید ابوالحسن کریمی برگرفته از اسلام ناب بود

اندیشه شهید ابوالحسن کریمی برگرفته از اسلام ناب بود