مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-01اجتماعي

5هزار کیسه زباله روز طبیعت در خروجی شهرهای استان سمنان توزیع می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از توزیع پنج هزار کیسه زباله روز طبیعت در خروجی شهرهای استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ حفاظت و اطلاع رسانی محیط زیست انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران به میزبانی یکی از بوستان های سمنان ضمن بیان اینکه روز سیزدهم فروردین پنج هزار کیسه زباله در خروجی شهرهای استان سمنان توزیع می شود، ابراز داشت: این اقدام باهدف اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در روز طبیعت صورت می گیرد.

وی بابیان اینکه توزیع پنج هزار نسخه پوستر با عنوان بیایید از خودمان شروع کنیم و با طبیعت مهربان باشیم نیز برای این روز در دستور کار است، افزود: حفاظت از عرصه های وسیع منابع طبیعی بدون مشارکت مردم میسر نیست لذا این گونه اقدامات تنها راهی برای جلب همکاری عموم شهروندان در حراست از منابع ملی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه آموزش همیاران طبیعت طی سال های اخیر توانسته تا حدی در ایجاد این مشارکت سهم مهم داشته باشد، ابراز داشت: علاوه بر این موارد 15پ ای گاه امداد جنگل و مرتع تا پانزدهم فروردین در قالب گروه های چهارنفره تمام وقت حضور فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هزار کیسه زباله روز طبیعت در خروجی شهرهای استان سمنان توزیع می شود

5هزار کیسه زباله روز طبیعت در خروجی شهرهای استان سمنان توزیع می شود