مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-01سياسي

پایبندی ملت ایران به ارزش های «انقلاب اسلامی» دشمن را به افول کشانده است


ملت ایران پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی پای آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی مانده اند و دشمنان روز به روز رو به افول می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر انار اظهار کرد: دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران است  و ملت بزرگ ایران در این روز رسماً به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و در طول این چهل و سه سال هم با حضور در راهپیمایی ها، انتخابات، تشییع پیکر شهدا، پیکر مطهر حضرت امام(ه) و سردار دل ها بارها به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی افزود: ایستادگی ایرانیان مقابل دو ابرقدرت  شرق و غرب و خنثی کردن صدها توطئه و فتنه، گذراندن جنگ هشت ساله و واگذار نکردن حتی یک میلی متر از خاک وطن به دشمن پایان استبداد پادشاهی و افول آمریکا از رخدادهای قرن چهاردهم بود.

منتظری خاطرنشان کرد: ایران در قرن چهاردهم  صدمه ها و رنج ها کشید ولی به لطف الهی قامتش استوار است و امنیت و استقلال، رشد علمی و فناوری و پیشرفت های عمرانی بزرگ ترین ره توشه ملت ایران برای قرن پانزدهم خواهد بود.

حجت الاسلام منتظری به بحث تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید در گفتمان سازی از تولید به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی تلاش و کوشش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی ملت ایران به ارزش های «انقلاب اسلامی» دشمن را به افول کشانده است

پایبندی ملت ایران به ارزش های «انقلاب اسلامی» دشمن را به افول کشانده است