مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-01اجتماعي

نکا؛ بهشت تماشایی مازندران + عکس


شهرستان نکا در استان مازندران، پر از زیبایی، رنگ و مناظر دیدنی است به طوری که در هر فصلی زیبایی منحصربه فرد خودش را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نکا از جمله شهرستان های استان مازندران است که در زیبایی و جذابیت بی مثال است، این منطقه زیبا در استان مازندران، پر از زیبایی، رنگ و مناظر دیدنی است به طوری که در هر فصلی زیبایی منحصربه فرد خودش را دارد.

در میان جاهای دیدنی نکا تنوع بی نظیری از مناظر را می توان دید که زیبایی خیره کننده آنها جذاب خواهد بود، از آبشارهای پُرآب و بلند تا چشمه های آب گرم و روستاهای قدیمی و در یک کلام می توان گفت انسان را سر شوق می آورد.

* چشمه آب معدنی و پارک جنگلی قرمرض در بهترین جای روستا و در میان انبوهی از زیباترین درختان و مناظر بکر منطقه، چشمه آب گرمی با همین نام وجود دارد که به دلیل خواص بی نظیر آن به ویژه درمان سنگ کلیه و دردهای مفصلی مشهور است.

  در سال های اخیر با ایجاد امکاناتی رفاهی مانند آلاچیق، سرویس بهداشتی، بوفه و چای خانه در این منطقه، گردشگران زیادی به این جای دیدنی جذب شدند.

پارک جنگلی اطراف چشمه قرمرض به مساحت 30 هکتار با همکاری منابع طبیعی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به عنوان منطقه نمونه گردشگری تصویب شده است که دارای زیبایی کم نظیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکا؛ بهشت تماشایی مازندران + عکس

نکا؛ بهشت تماشایی مازندران + عکس