مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-31حوادث

کلاهبرداری 13 میلیاردی در شیراز


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که با تأسیس شرکتی در شیراز 13 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس مبنی بر اینکه فردی با تأسیس شرکتی در شیراز ضمن دریافت طلا به عنوان ضمانت اقدام به پرداخت وام و کلاهبرداری از شهروندان می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات شکات مشخص شد آن ها پس از باز پرداخت وام جهت دریافت وجه ضمان به شرکت مربوطه مراجعه که مسئول شرکت با ترفند های مختلف آن را به تعویق انداخته و از عودت طلا های دریافتی نیز خودداری می کرده است.

سردار ملک زاده با بیان اینکه ضمن انجام اقدامات فنی، علمی و پلیسی یک متهم در این خصوص شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد، گفت: در بازجویی های صورت گرفته متهم به جرم خود اقرار و مشخص شد در یک شرکت دیگر نیز مشغول به انجام فعالیت بزهکارانه خود می باشد که با اخذ دستور قضایی شرکت های مربوطه پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال از 17 مالباخته در این خصوص ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 13 میلیاردی در شیراز

کلاهبرداری 13 میلیاردی در شیراز