مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-31سياسي

اجرای عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده در رزمایش مرکب دریایی آیونز 2022


در سومین روز از رزمایش مرکب دریایی آیونز(آیمکس 2022)، یگان های شرکت کننده، عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده را با موفقیت اجرا کردند.

- در سومین روز از رزمایش مرکب دریایی آیونز(آیمکس 2022)، یگان های شرکت کننده، عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده را با موفقیت اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه برگزاری رزمایش مرکب دریایی آیونز(آیمکس 2022)، عملیات جستجو و نجات قایق ماهیگیری سانحه دیده انجام شد؛ در این مرحله که به فرماندهی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا صورت پذیرفت، بالگرد نیروی دریایی هند پس از دریافت پیام و مجوز پرواز از ناوشکن دنا اقدام به انجام عملیات گشت هوایی و شناسایی مکان کشتی ماهیگیری غرق شده کرد و پس از مشخص شدن مکان مورد نظر، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا، ناو بالگردبر میسترال نیروی دریایی فرانسه و ناو آبیخاکی نیروی دریایی هند با عزیمت به نقطه مکانی قایق ماهیگیری سانحه دیده، به انجام عملیات امداد و نجات ماهیگیران حادثه دیده در راستای کمک های بشر دوستانه پرداختند.

همچنین در مرحله بعد تمرین PHOTOEX شامل صورت بندی و آرایش یگان های شرکت کننده در رزمایش جهت آمادگی برای هرگونه عملیات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده در رزمایش مرکب دریایی آیونز 2022

اجرای عملیات جستجو و نجات قایق غرق شده در رزمایش مرکب دریایی آیونز 2022