مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 06:472022-03-31حوادث

کشف بیش از 99 کیلوگرم هرویین در ارومیه


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 99 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین با هوشیاری ماموران پلیس در ارومیه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از خبری پیرامون حمل موادمخدر توسط یک دستگاه تریلی و حرکت در محور ارومیه- تبریز، مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند سواری مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی توقیف و مورد بازرسی قرار دهند.

سردار خرم نیا تصریح کرد: در بازرسی از تریلی توقیفی، 99 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هرویین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر مصمم است، بنابراین همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه می باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی توقیف و دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 99 کیلوگرم هرویین در ارومیه

کشف بیش از 99 کیلوگرم هرویین در ارومیه