مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 19:422022-03-30سياسي

اخلاق مداری و آموزه های دینی در جامعه ترویج شود


امام جمعه سنندج قرآن، محبت رسول الله، قبله، محبت اهل بیت و اخلاق مداری را عامل وحدت جامعه اسلامی دانست و گفت: این عوامل باید توسط رسانه در جامعه ترویج و تبلیغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در دیدار با مدیرکل و معاونین صداوسیمای مرکز کردستان، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امید است آغاز قرن جدید و فروکش کردن بیماری کرونا نویدبخش خیر و برکت و رحمت برای تمام مردم جهان باشد.

وی به دگرگونی طبیعت و رویش گیاهان و نباتات از دیدگاه قرآن اشاره کرد و افزود: آثار رحمت پروردگار را می توان در فصل بهار مشاهده کرد، خداوند به انسان سفارش کرده انسان در فصل بهار باید بسیار تدبیر و تدبر کند، فصل بهار و آغاز طبیعت بزرگ ترین فرهنگی است که خداوند به انسان هدیه کرده است.

وی با اشاره به آیات قرآنی که خداوند آسمان را به نور کواکب و ستارگان آفریده و منور کرده است، گفت: زمین را نیز به برکت باران، مراتع و به علم و دانش دانشمندان و عدالت  و وجود صالحان مزین کرده است.

ماموستا رستمی افزود: در تمام عالم هستی و مجموعه خلقت پروردگار انسان بهترین مخلوق و آفریده خدا و اشرف مخلوقات است و خداوند وی را خلیفه الله معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه انسان از قدرت تعقل و اندیشه برخوردار است و این ویژگی وجه تمایز بشریت با سایر مخلوقات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری و آموزه های دینی در جامعه ترویج شود

اخلاق مداری و آموزه های دینی در جامعه ترویج شود