مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-30اجتماعي

طرح ملی «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه یزد برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد خبر داد.

- اظهار داشت: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می شود.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نسبت به راه اندازی پویشی به نام قرار دوازدهم به نام و یاد امام زمان (عج) برای دستگیری از افراد کم بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان یزد بیان کرد: این طرح از دوازدهم فروردین ماه سال جاری در آستان مقدس امامزادگان آغاز می شود و در طول سال هم در روز دوازدهم هر ماه معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا خواهد شد.

کرمی یادآور شد: تمام هزینه های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه همچنین کمک های خیرین استان یزد تامین شده و خیران و نیکوکاران خیراندیش می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه یزد برگزار می شود

طرح ملی «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه یزد برگزار می شود