مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-30سياسي

بهره مندی تاکنون 270 هزار زائر از طرح نوروزی آرامش بهاری در یزد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اعلام کرد: طی 9 روز نخست اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان بیش از 270 هزار نفر زائر به این اماکن مقدس مشرف شدند.

- ایسنا/یزد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اعلام کرد: طی 9 روز نخست اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان بیش از 270 هزار نفر زائر به این اماکن مقدس مشرف شدند.

حجت الاسلام حسین زارع زاده ضمن اعلام این خبر، در این باره تصریح کرد: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با محوریت مراکز افق در امامزادگان و بقاع متبرکه و در طول ایام نوروز برگزار می شود.

وی افزود: در طول ایام نوروز در قالب خیمه معرفت طرح نوروزی آرامش بهاری، غرفه کودک و نوجوان، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه فرزند آوری و جمعیت با حضور مبلغان بومی و غیر بومی فعال است.

حجت الاسلام زارع زاده تقویت باورهای اعتقادی، دینی و مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی بقاع متبرکه و امام زادگان را از جمله اهداف اجرایی طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف یزد، این مسئول در پایان اظهار کرد : از 28 اسفند تاکنون بیش از 35 هزار نفر در جوار امامزادگان اسکان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی تاکنون 270 هزار زائر از طرح نوروزی آرامش بهاری در یزد

بهره مندی تاکنون 270 هزار زائر از طرح نوروزی آرامش بهاری در یزد