مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-29ورزشي

آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می شود


با حضور نام آوران قرانی اردبیل، آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می شود.

- اباصلت ابراهیمی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در جلسه مشترک با نهادها و موسسات قرانی استان، کارگروه قرانی قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل عباس(ع) که با هدف هماهنگی برنامه های آیین استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار شد؛ تصریح کرد: آیین استقبال از رمضان روز پنجشنبه 11 فروردین در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان گفت: آیین استقبال از رمضان یکی از آیینهای فرهنگی_ معنوی در دارالارشاد اردبیل است که هرساله همزمان با فرا رسیدن بهار قران با حضور پرشور شهروندان، پیرغلامان دربار سرورو سالار شهیدان امام حسین(ع)،مبلغین،مداحان و چهره های برتر قران برگزار میشود.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ثبت و حفظ این آیین و آمادگی روزه داران و نمازگزاران برای خودسازی، تزکیه نفس و حضور در ماه بخشش و مغفرت است.

ابراهیمی ادامه داد: از آنجایی که جامعه امروزی نیاز دارد در سایه قران و آیات الهی به نوعی قرآن درمانی شود ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا پیام های الهی درک شود و از این رو این آیین همراه با محفل انس با قران خواهد بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می شود

آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می شود