مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-29اقتصادي

افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در اردبیل اولویت سازمان صمت است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: افزایش 20 تا 50 درصدی ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل در برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک های صنعتی اردبیل اظهار کرد: سال گذشته با برنامه های حمایتی دولت 43 واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال 750 نفر در این استان از رکود خارج شده و به چرخه فعالیت بازگشت.

وی تصریح کرد: امسال نیز احیای واحدهای تولیدی راکد جز برنامه های اصلی مسئولان این استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در کنار این موضوع بحث اقاله و تعیین تکلیف واحدهای تملک شده توسط بانک ها نیز جز دغدغه ها و برنامه های مسئولان استان اردبیل است.

عبداللهی افزود: در همین زمینه شرکت تعاونی بانوان الزهرا (س) شهرستان کوثر که چندین سال توسط بانک تملک شده بود، با پیگیری های مسئولان استان اواخر سال گذشته به مالک اولیه بازگردانده و مقرر شد مالک این شرکت تا 4 ماه نسبت به راه اندازی کارخانه اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: افزایش 20 تا 50 درصدی ظرفیت تولیدی 50 واحد در استان جز برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت برای سال 1401 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در اردبیل اولویت سازمان صمت است

افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در اردبیل اولویت سازمان صمت است