مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-29سياسي

دیدار نوروزی معاون رییس جمهور با خانواده شهدا در ری


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا در شهرستان ری بازدید کرد و گفت: خانواده شهدا طلایه داران عزت و اقتدار کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در ادامه دیدارهای نوروزی خود با خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان ری دیدار کرد.

معاون رییس جمهور با حضور در منزل شهیدان علی و حسین خوش نظر و شهید حمید عزیزنژاد از شهدای دوران دفاع مقدس و شهید وحید زمانی نیا از شهدای مدافع حرم و از همراهان شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده های این شهدای والامقام از نزدیک گفت وگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی این دیدارها ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا طلایه داران عزت و اقتدار کشور هستند و دیدار با والدین شهدا در روزهای نخست بهار موجب برکت و رحمت است.

  وی در دیدار با خانواده شهید زمانی نیا، امنیت و اقتدار کشور را مرهون رشادت و جانفشانی شهدای مدافع حرم دانست و افزود: ایثار و رشادت این جوانان مدافع حرم امتداد حماسه شهیدان دوران دفاع مقدس است.

قاضی زاده با اشاره به سفر خود به عراق و بازدید از محل شهادت شهید سلیمانی، المهدی المهندس و همرزمان شهیدش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نوروزی معاون رییس جمهور با خانواده شهدا در ری

دیدار نوروزی معاون رییس جمهور با خانواده شهدا در ری