مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-29اقتصادي

رشد 12 درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم آباد


براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، 20 پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد 1347 نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 12 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، 20 پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد 1347 نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 12 درصدی را نشان می دهد.

علی کاملی، اظهار کرد: همزمان با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در کشور کمیته تسهیلات با محوریت خدمات سفرهای نوروزی با حضور کلیه واحدهای فرودگاهی و ارگان ها، سازمان ها و شرکت های خدمات رسان تشکیل و برای ارائه خدمات بهتر برنامه ریزی انجام شد.

وی ادامه داد: اهم اقدامات بطور خلاصه شامل مناسب سازی، زیباسازی و تمیز کاری ترمینال، محوطه، پاویون، نمازخانه ها و ساختمان های جانبی، آذین بندی و برپایی سفره هفت سین با الهام از فرهنگ اصیل استان، پخش موسیقی محلی، پذیرایی با شیرینی و شکلات از میهمانان نوروزی در روز عید، استقرار میز خدمات و تلفن پاسخگوی 06631040000 برای ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات، حضور دائم مدیر یاجانشینان مدیر در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم آباد

رشد 12 درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم آباد