مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 16:072022-03-29بين الملل

حزب الله: اسراییلی ها قادر به تهدید لبنانِ قوی نیستند


رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن اشاره به توانمندی های حزب الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی امکان تهدید لبنان را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن اشاره به تلاش ها و دخالت های ناموفق آمریکا در بیروت، گفت: اسراییلی ها امکان تهدید لبنان را در هیچ زمینه ای ندارند .

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المنار  رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت اشاره کرد: نیروهای مقاومت لبنان به پهپادها و موشک های نقطه زن مجهز است و اسراییل در ایستگاه پایانی قرار دارد .

وی در ادامه افزود: عقلانیت آمریکایی پایان رژیم صهیونیستی را درک نمی کند و به همین خاطر آمریکایی ها به هر وسیله ای متوسل می شوند تا دست ما را ببندند؛ اما تا زمانی که این دست از وجود [نیروهای مقاومت] است، بسته نخواهد شد .

محمد رعد در این سخنرانی انتخاباتی خود تاکید داشت: روابط بین حزب الله و جنبش امل، روابطی مستحکم و پایدار است و دو حزب در مواجهه با تمام چالش ها و سختی ها در کنار هم خواهند بود.

رعد در خصوص مسئله گاز گفت: پیشنهادهای جهانی فراوانی برای اکتشاف گاز طبق منافع خود و بدون پرداخت هزینه داریم، اما آمریکایی ها این پیشنهادات را رد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: اسراییلی ها قادر به تهدید لبنانِ قوی نیستند

حزب الله: اسراییلی ها قادر به تهدید لبنانِ قوی نیستند