مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-29اقتصادي

سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید


سه زمین چمن مصنوعی شهید سپهبد سلیمانی از بخش خیرگو، ده کهنه بخش چاهورز و کندر کلاه بلند بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: در هفتمین روز از فروردین ماه 1401 زمین چمن سپهبد سلیمانی بخش خیرگو به مساحت یک هزار و 125 مترمربع ، زمین چمن ده کهنه بخش چاهورز به مساحت کل یک هزار و 550 مترمربع و یک هزار و 125 مترمربع چمن و زمین کندرکلاه بلند بخش مرکزی در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع و یک هزار و 56 مترمربع چمن با اعتبار هرکدام 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

همچنین موسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی به تأمین اعتبارات پروژه های ورزشی این دو شهرستان اشاره کرد وگفت: اعتبارات این پروژه ها از وزارت نفت و منابع نماینده تامین شده است که با توجه به ضرورت ورزش، نهضت ورزشی در دو شهرستان لامرد و مهر آغاز شده است، و امید است پروژه ها یکی پس از دیگری به بهره برداری برسد.

وی افزود: در مدت زمان دو سال، طراحی 20 زمین چمن (ده زمین چمن در شهرستان لامرد و ده زمین چمن در شهرستان مهر) انجام و ساخت آنها آغاز شده است که از این تعداد، بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید

سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید