مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-29ورزشي

برندگان مسابقات منطقه ای کشتی با چوخه شیروان اعلام شد


این مسابقات با حضور 200 کشتی گیر از خراسان رضوی و شمالی در گود کشتی باچوخه بخش قوشخانه شیروان در 7 وزن بزرگسالان، نونهالان و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عباسعلی فریدونی، بخشدار قوشخانه در گفت وگو با رسانه ها با اعلام برندگان مسابقات منطقه ای کشتی با چوخه شیروان، اظهارکرد: این مسابقات با حضور 200 کشتی گیر از خراسان رضوی و شمالی در گود کشتی باچوخه بخش قوشخانه شیروان در 7 وزن بزرگسالان، نونهالان و جوانان برگزار شد.

وی گفت: در وزن 37 کیلو نوید رضایی، دانیال بیگ زاده و عباس بهادری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند، در وزن 42 کیلو ابوالفضل بیگ زاده، امیرحسین مهربان و امیر محمد آراسته به ترتیب در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

بخشدار قوشخانه افزود: در وزن 47 کیلو علیرضا سعادتی، امین مهربان و محسن ایزدی به ترتیب اول تا سوم جای گرفتند، در وزن 52 کیلو حسن پور حمید، رضایی و عباس دلیرنیا به ترتیب اول تا سوم شدند، در وزن 66 کیلو حمیدرضا رهنما، علیرضا دهخدا و محسن رهنما مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

فریدونی بیان کرد: در وزن 85 کیلو نیز مصطفی رهنما، اصغر آزموده و احمد کاظمی به ترتیب در سکوی اول تا سوم و در وزن 74 کیلو ابوالفضل نظری، مصطفی صبوری و مجتبی بیگ زاده عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان مسابقات منطقه ای کشتی با چوخه شیروان اعلام شد

برندگان مسابقات منطقه ای کشتی با چوخه شیروان اعلام شد