مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-29اجتماعي

سه میلیون مسافر نوروزی زائر امامزادگان در مازندران شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشرف سه میلیون مسافر نوروزی به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: پنج هزار نفر در زائرسراها اسکان یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ایام عید نوروزی امسال در مازندران اجرا شد.

وی با بیان اینکه 140 امامزاده و بقاع متبرکه مازندران با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مجری طرح آرامش بهاری هستند، افزود: مابقی امامزادگان مازندران نیز در این ایام میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 50 مبلغ اعزامی و 85 روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری حضور دارند، تصریح کرد: 40 خیمه معرفت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا شد که فعالیت های فرهنگی در آن به اجرا در آمده است.

حیدری از وجود 700 سوییت، زائرسرا و اتاق در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: اکثر این ها جزو زائرسرا هستند که در طول سال به خصوص ایام نوروز زائران و مسافران در آن اسکان می یابند.

وی با بیان اینکه از 29 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین امسال 3 میلیون و 200 هزار مسافر به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند، افزود: در همین مدت حدود 5 هزار نفر در سوییت ها، زائرسراها و اتاق های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون مسافر نوروزی زائر امامزادگان در مازندران شدند

سه میلیون مسافر نوروزی زائر امامزادگان در مازندران شدند