مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 22:172022-03-28فرهنگي

وزیر ارشاد به دیدار عبدالله انوار رفت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی دیگر از دیدارهای نوروزی خود با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، با حضور در منزل عبدالله انوار پیشکسوت حوزه ترجمه و نسخه شناسی کشور با این محقق پیشکسوت دیدار نوروزی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در ابتدای این دیدار با اشاره به خدمات علمی این محقق بزرگ در حوزه ترجمه و شناخت نسخ خطی گفت: به حق خدمات علمی عبدالله انوار برای همیشه در تاریخ علمی این کشور مانا خواهد بود.

وزیر ارشاد در ادامه، هم نشینی با مشاهیر و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی همراه با تکریم شخصیت و تجلیل از یک عمر خدمات و تلاش های ارزنده و فاخر این بزرگان را از اولویت های این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد که با جدیت ادامه خواهد داشت.

در ادامه این دیدار، اسماعیلی ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های خالصانه انوار در حوزه های علمی، ادبی، نسخه شناسی، فهرست نویسی، فلسفه و منطق، موسیقی و.

تهیه و ابداع نوعی فهرست نویسیِ نسخ خطی با ثبت ویژگی های فنی آثار مکتوب توسط انوار را کاری کم نظیر در دنیا عنوان کرد و گفت: باید قدردان مشاهیر و بزرگان ایرانی به عنوان سرمایه های عظیم کشور باشیم و با استفاده از ابزارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای نسبت به معرفی آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد به دیدار عبدالله انوار رفت

وزیر ارشاد به دیدار عبدالله انوار رفت