مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-28سياسي

خسارات سیل 98 در شهر پل دختر هنوز پابرجاست/ به کمک دولت نیاز داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، مجتبی حسینی در دیدار شهردار و شورای شهر پل دختر با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه اظهار کرد: بضاعت ضعیف مالی شهرداری با بدهی های سنگین گذشته برای رفع خرابی ها و آسیب های به جا مانده ازسیل، کافی نیست و رفع این کم و کاستی ها بدون کمک دولت و استاندار مقدور نیست و ضرورت دارد دولت نگاه ویژه ای به پلدختر داشته باشد.

وی به مشکلات باقی مانده از سیل مثل ورودی شمالی شهر و عدم آزادسازی حریم رودخانه و مشکلات خیابان ساحلی شرقی و غربی اشاره کرد و افزود: نباید گذشت زمان باعث شود کم وکاستی ها و خرابی های سیل عادی و به فراموشی سپرده شود.

رییس شورای شهر پل دختر بابیان این که اعضای شورای شهر به دنبال دوری از بحث های حاشیه ای هستند، گفت: شهرداری یک نهاد خدمات رسان است که باید تمام توان و تمرکز خود را روی ارائه خدمات مطلوب به همشهریان به کار گیرد.

وی افزود: وظایف شهرداری و شورای شهر را قانون مشخص کرده و تلاش این است که خدمات این مجموعه در مسیر قانون، نسبت به انجام وظیفه خود اقدام کنند.

حسینی یادآورشد: اعضای شورای شهر، نماینده مردم پل دختر هستند و خود را متعهد به پی گیری مطالبات مردم می دانند و در طول هفت ماه گذشته از کوچک ترین فرصت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات سیل 98 در شهر پل دختر هنوز پابرجاست/ به کمک دولت نیاز داریم

خسارات سیل 98 در شهر پل دختر هنوز پابرجاست/ به کمک دولت نیاز داریم