مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-28اقتصادي

حساب خزانه واحد، قفلی بر تاریکخانه های مالی شهرداری بود


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تشکیل حساب واحد خزانه در این دوره مدیریت شهری قفلی بر تاریکخانه های مالی شهرداری تهران بود، - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تشکیل حساب واحد خزانه در این دوره مدیریت شهری قفلی بر تاریکخانه های مالی شهرداری تهران بود، از کاهش طلب 10 ساله سازمان تامین اجتماعی به یک چهارم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل فلاح با اشاره به اینکه تشکیل حساب واحد خزانه یکی از بزرگترین دستاوردهای مدیریت مالی در این دوره شهرداری تهران است، گفت: معاونت مالی و اقتصادی در دوره جدید با سه پروژه کار خود را شروع کرد؛ نخست، تهیه و تدوین طرح جامع مالی و محاسباتی شهرداری تهران بود.

باتوجه به اینکه نظام مالی شهرداری تهران مدت زمان زیادی بود که بر اساس واقعیات روز تنظیم نشده بود، بر همین اساس برای انجام این کار نخستین گام ایجاد حساب خزانه واحد شهرداری تهران بر مبنای قانونی بود.

وی با اشاره به اینکه دو سال قبل شورای شهر تهران نسبت به تشکیل حساب واحد خزانه در شهرداری تهران مصوبه ای داشت که فرصت اجرایی شدن پیدا نکرده بود، افزود: با اجرای حساب خزانه واحد تمام منابع شهرداری در یک حساب تجمیع شده تا ضمن ایجاد شفافیت حداکثری، منابع و مصارف نیز در این مجموعه بهینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب خزانه واحد، قفلی بر تاریکخانه های مالی شهرداری بود

حساب خزانه واحد، قفلی بر تاریکخانه های مالی شهرداری بود