مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-28سياسي

جشنواره نوروزی غذاهای بومی محلی در گناوه برگزار شد


همزمان با تعطیلات نوروزی و حضور گسترده گردشگران در بندر گناوه،جشنواره نوروزی غذاهای بومی محلی در ساحل این بندر با استقبال مسافران و شهروندان برگزار شد.

- با تبریک سال جدید و خوشامدگویی به همه مسافران و گردشگرانی که به این بندر سفر کرده اند اظهار داشت: امسال با برداشته شدن محدودیت های کرونایی، شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در بندر گناوه هستیم و امسال شلوغ ترین سال مسافر پذیر برای گناوه بوده است.

جواد رستمی افزود: حضور پرشمار گردشگران و مسافران در نوروز امسال برای ما مایه خوشحالی است و عزم ما را برای برنامه ریزی مناسب تر و فراهم کردن امکانات بیشتر با استفاده از ظرفیت های شهر برای میزبانی بهتر و شایسته تر از مهمانان راسخ تر می کند.

شهردار گناوه ادامه داد: شهرداری بندر گناوه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود و فراهم کردن اوقات خوب و خوش برای همشهریان و مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی به کار بسته است و در کنار سایر دستگاه های ستاد خدمات سفر شهرستان شبانه روز در حال تلاش در این زمینه است.

وی گفت: رفع مشکلات از قبیل سرویس های بهداشتی، زیباسازی، نظافت و جمع آوری پسماندها و خدمات دیگر شهرداری به صورت مستمر در شهر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نوروزی غذاهای بومی محلی در گناوه برگزار شد

جشنواره نوروزی غذاهای بومی محلی در گناوه برگزار شد