مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:022022-03-28اقتصادي

پیگیری تعدیل و تثبیت صیادی در سفر اخیر رییس جمهور به مازندران


در سفر اخیر رییس جمهور به مازندران و مصوبات این سفر بحث تعدیل و تثبیت شغل صیادی محقق شود تا بتوانیم معضلات و مشکلات بسیاری از شرکت های تعاونی پره را رفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران اظهار کرد: تجزیه و تحلیل آخرین آمار صید ماهی های استخوانی تا پایان اسفند ماه، میزان صید به یک هزار و 547 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31درصد کاهش داریم.

وی افزود: ارزش اقتصادی این میزان ماهی صید شده بالغ بر 130 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافت.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه سرانه صید هر شرکت تعاونی پره بالغ بر 30 تن بوده است، اضافه کرد: این میزان صید هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29درصد کاهش داریم.

این مسوول در ارتباط با ترکیب گونه ای صید ماهی های استخوانی، یادآور شد: ترکیب گونه ای صید شامل 57 درصد ماهی کفال، 28درصد ماهی کفال و 15 درصد ماهی کپور بوده است.

*کاهش وحشتناک صید  اسحاقی تصریح کرد: کاهش وحشتناک صید ماهی های پره در صیدگاه ها موجب شده مشکلات اقتصادی بسیار شدیدی برای تعاونی های صیادی پره اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به مازندران و مصوبات این سفر بحث تعدیل و تثبیت شغل صیادی محقق شود تا بتوانیم معضلات و مشکلات بسیاری از شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تعدیل و تثبیت صیادی در سفر اخیر رییس جمهور به مازندران

پیگیری تعدیل و تثبیت صیادی در سفر اخیر رییس جمهور به مازندران