مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-27سياسي

چاپ دو عنوان کتاب در حوزه برق در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل


انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب های «مدل سازی سیستم های فتولتاییک با MATLAB» و «مدیریت ریزشبکه هوشمند و کنترل خودروهای الکتریکی تحت عدم قطعیت ها در شبکه هوشمند» را منتشر کرد.

- ایسنا/اردبیل انتشارت جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب های مدل سازی سیستم های فتولتاییک با MATLAB و مدیریت ریزشبکه هوشمند و کنترل خودروهای الکتریکی تحت عدم قطعیت ها در شبکه هوشمند را منتشر کرد.

کتاب مدل سازی سیستم های فتولتاییک با MATLAB توسط تامر خطیب و ویلفرد المنریچ در سال 2016 تالیف گردیده و توسط قاسم شکری، بهروز محسن نیا، سعید پورجعفر، کیوان عزیزیان ترجمه شده است.

در این کتاب به ارائه مدل های کامل ریاضی به همراه کدهای برنامه نویسی با نرم افزار پرکاربرد MATLAB پرداخته و اهمیت ویژه انرژی خورشیدی و پنل های فتوولتاییک و مدل سازی کامل سیستم های فتوولتاییک شرح داده و اجزای سیستم از منبع خورشیدی تا کاربر نهایی از جمله منابع انرژی، ذخیره سازی و تجهیزات الکترون یک قدرت، روش های کنترل معمول به سیستم اعمال و مدلسازی تشریح شده است.

کتاب مدل سازی سیستم های فتولتاییک در 6 فصل 224 صفحه ای و به قیمت 500.

000 ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب مدیریت ریزشبکه هوشمند و کنترل خودروهای الکتریکی تحت عدم قطعیت ها در شبکه هوشمند نیز توسط ران وانگ، پینگ وانگ و گائوکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دو عنوان کتاب در حوزه برق در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل

چاپ دو عنوان کتاب در حوزه برق در انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل