مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-27سياسي

ارتقای کیفیت زندگی مردم بزرگ ترین خدمت به انقلاب است


باید همواره با پیروی از رهبر معظم انقلاب به مردم خدمت کنیم و در راستای ارتقای زندگی آنها در شرایط فعلی گام برداریم چرا که این بزرگترین خدمت به انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر یکشنبه در آیین میثاق با شهدا در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه عید برای انسان زمان بازگشت به طبیعت خداپرستی و خداشناسی است، اظهار داشت: عید یک کلمه عربی به معنی بازگشت است، گفت: بهار برای زمین، گیاهان و حیوانات یک عید است، برای انسان ها هم می تواند یک عید باشد اما عید انسان این است که به طبیعت خدا پرستی و خداشناسی برگردد.

وی افزود: بسیاری از چیزهایی که از طبیعت خود دست برداشته بودند دوباره با آغاز بهار به طبیعت اصلی خود باز می گردند و درختانی که با سیلی زمستان به خواب رفته بودند با عید شاداب و سرزنده می شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه کل زمین در اول فروردین به طبیعت خود باز می گردند، گفت: بهار برای زمین، گیاهان و حیوانات یک عید است، برای انسان ها هم می تواند یک عید باشد اما عید انسان این است که به طبیعت خدا پرستی و خداشناسی برگردد.

وی ادامه داد: انسان ذاتاً خداشناس و خداجوست که البته گاهی اوقات مسیر و معشوق خودش را گم می کند و فکر می کند چیزهای دیگر معشوق او هستند، همه کسانی که بت پرست، آتش پرست، حیوان پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت زندگی مردم بزرگ ترین خدمت به انقلاب است

ارتقای کیفیت زندگی مردم بزرگ ترین خدمت به انقلاب است