مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-27بين الملل

فارن پالیسی: عربستان از بایدن انتقام می گیرد/ بن سلمان روی پوتین حساب باز کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجله فارن پالیسی در یادداشتی درباره تغییر موضع عربستان سعودی نسبت به دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و متمایل شدن آن به سمت روسیه نوشت: - فارن پالسی نوشت: عربستان سعودی درصدد انتقام گرفتن از رییس جمهوری آمریکا به دلیل موضع غیر دوستانه واشنگتن در قبال ریاض بوده و به همین دلیل ولیعهد و حاکم دوفاکتوی این کشور روی رییس جمهوری روسیه حساب باز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجله فارن پالیسی در یادداشتی درباره تغییر موضع عربستان سعودی نسبت به دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و متمایل شدن آن به سمت روسیه نوشت: ریاض با استناد به تعهدات خود در توافق اوپک پلاس برای برآورده کردن خواسته های واشنگتن و لندن و افزایش تولید نفت عجله ندارد.

نویسنده این یادداشت در ادامه آورده است: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و حاکم دوفاکتوی این کشور معتقد است که فرصت مناسبی دست داده است تا به دلیل آنچه اهانت غیر قابل توجیه و موضع غیر دوستانه نسبت به عربستان می داند، از جو بایدن انتقام بگیرد.

وی تاکید کرد: ولیعهد سعودی از اینکه بایدن در طول رقابت های انتخاباتی خود عربستان سعودی را کشوری سرکش توصیف کرده و گزارشی مبنی بر دست داشتن محمد بن سلمان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالیسی: عربستان از بایدن انتقام می گیرد/ بن سلمان روی پوتین حساب باز کرده است

فارن پالیسی: عربستان از بایدن انتقام می گیرد/ بن سلمان روی پوتین حساب باز کرده است