مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-27اقتصادي

فعالیت 2 ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک


برای سهولت و دسترسی مردم، دو ایستگاه برای واکسیناسیون سیار در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیار اراک اظهار کرد: مردم استان مشارکت خوبی در امر واکسیناسیون داشته و دارند و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: واکسن تاثیر زیادی در کنترل بیماری کرونا و کاهش خطرات ناشی از آن دارد به همین دلیل از هم استانی های گرامی می خواهیم تا همچنان به تکمیل واکسیناسیون خود مبادرت داشته باشند.

استاندار مرکزی ادامه داد: تزریق دز سوم واکسن در استان از مرز 45 درصد جامعه تحت پوشش عبور کرده که آمار بسیار خوبی است و از میانگین کشوری نیز بیشتر است و مطمئنا در کنترل و مدیریت این بیماری بی تأثیر نخواهد بود.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در تزریق نوبت های اول و دوم واکسن کرونا نیز از میانگین کشوری بالاتر است.

وی از کسانی که دز های اول و دوم واکسن خود را دریافت ولی نوبت سوم واکسن خود را به هر دلیلی تزریق نکرده اند خواست، هر چه سریعتر به اولین مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: خوشبختانه با سرعت زیاد و حداقل سختی و مخاطرات موج ششم را پشت سر گذاشتیم که نشان از تاثیر واکسن و همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک

فعالیت 2 ایستگاه واکسیناسیون سیار در اراک