مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-27اجتماعي

کاهش 53 درصدی تصادفات در محورهای آذربایجان شرقی


رییس پلیس راه آذربایجان شرقی از کاهش 53 درصدی تصادفات در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته طی سفرهای نوروزی سالجاری خبر داد.

- سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت راه های استان اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد بارش برف و باران در محورهای استان بودیم که موجب لغزندگی می شد اما اکنون تمامی راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و ترافیکی نیز روان است.

وی ادامه داد: در نوروز 1401 شاهد افزایش 36 درصدی سفرها به آذربایجان شرقی و کاهش 53 درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان وجود ندارد اما در محور مراغه-هشترود و بالعکس از ساعت هشت شب تا هفت صبح محدودیت تردد برای وسایط سنگین وجود دارد همچنین تردد در محور بستان آباد-سرچم نیز تا 15 فروردین ماه ممنوع است و توصیه می شود از آزادراه پیامبر اعظم(ص) استفاده شود.

کریمی نژاد خاطرنشان کرد: دوربین های ثبت تخلفات سرعت آماده به کار بوده و سرعت لحظه ای و متوسط را ثبت می کنند؛ بنابراین به رانندگان توصیه می شود سرعت مجاز و مطمئنه که عامل اصلی وقوع تصادفات است، رعایت کنند و با آرامش خاطر رانندگی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس راه آذربایجان شرقی با تمام توان در راستای مدیریت سفرها در ایام نوروز با بیش از 600 پرسنل و 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 53 درصدی تصادفات در محورهای آذربایجان شرقی

کاهش 53 درصدی تصادفات در محورهای آذربایجان شرقی