مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:172022-03-26بين الملل

راهپیمایی باشکوه یمنی ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره


مردم صنعاء پایتخت یمن با برپایی راهپیمایی باشکوه در روز ملی مقاومت بر حمایت از تداوم عملیات های نظامی نیروهای مسلح علیه متجاوزان تا توقف حملات و محاصره علیه یمن تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، مردم استان های صعده و صنعاء در یمن امروز به مناسبت هفتمین سالروز تجاوز نظامی ائتلاف سعودی و مقاومت در برابر آن راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها در حالی که پرچم های یمن را در دست داشتند، شعارهایی را در پایبندی به آزادی و مقاومت برابر متجاوزان سر دادند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

در بیانیه پایانی راهپیمایی مردم یمن در صنعاء آمده اسـت: ما به نیروهای مسلح قهرمان خود ضربات دلیرانه آنها را علیه عمق خاک عربستان سعودی را تبریک می گوییم که حلقه امنیتی شدید اطراف تاسیسات دشمن را در هم شکستند.

در این بیانیه، مقاومت گزینه درست رویارویی با تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی خوانده و تاکید شد:ملت یمن به توصیه رهبر انقلاب خود آماده تقویت جبهه های نظامی، امنیتی، اقتصادی و رسانه ای و همه جبهه های رویارویی است.

در این بیانیه آورده شده است: ما از هموطنان آزاده خود در استان ها و مناطق اشغالی یمن می خواهیم برای بیرون راندن اشغالگران و سرکوب مزدوران آنها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه یمنی ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره

راهپیمایی باشکوه یمنی ها برای بیعت با مقاومت تا توقف تجاوز و محاصره