مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-26فرهنگي

قرارگیری مجموعه جهانی باغ فین کاشان در میان 10بنای پربازدید کشور


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان گفت: از 28 اسفند 1400 تا پنجم فروردین 1401 مجموعه جهانی باغ فین کاشان در بین 10 بنای بازدید پربازدید کشور قرار دارد.

- ، مهران سرمدیان بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از 28 اسفند 1400 تا پنجم فروردین 1401 حدود 620 هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان کاشان بازدید کرده اند، اظهار داشت: بیشترین بازدید از اماکن گردشگری شهر کاشان مربوط به باغ جهانی فین است که حدود 76 هزار نفر در این مدت از آن بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه مجموعه جهانی باغ فین جز آثار فرهنگی ثبت شده در یونسکو است، تاکید کرد: این مجموعه در بین 10 بنای بازدید پربازدید کشور در ایام تعطیلات نوروزی امسال قرار دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه از جاذبه های تاریخی و تفریحی شهر سبز نیاسر از توابع شهرستان کاشان بیش از 200 هزار نفر بازدید کرده اند، ابراز داشت: در این مدت از شهر قمصر حدود 14 هزار و از شهر برزک هم حدود سه هزار بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه بعد از باغ جهانی فین بیشترین آمار بازدید مربوط به خانه تاریخی بروجردی ها بوده است، تصریح کرد: در این مدت از این اثر ماندگار تاریخی کاشان بیش از 20 هزار نفر بازدید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری مجموعه جهانی باغ فین کاشان در میان 10بنای پربازدید کشور

قرارگیری مجموعه جهانی باغ فین کاشان در میان 10بنای پربازدید کشور