مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:522022-03-26سياسي

مشکلات جانبازان؛ از تحریم های دارویی آمریکا تا قوانین دست وپاگیر


جانباز 50 درصد گلستانی به مشکلات جانبازان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم های استکبار جهانی موجب شد دستیابی جانبازان و بیماران خاص و صعب العلاج به برخی از داروها محدود شود.

- ایسنا/گلستان جانباز 50 درصد گلستانی به مشکلات جانبازان اشاره کرد و گفت: متاسفانه تحریم های استکبار جهانی موجب شد دستیابی جانبازان و بیماران خاص و صعب العلاج به برخی از داروها محدود شود.

حجت مسلمی عقیلی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس توفیق هم نشینی و همراهی با شهدای زیادی از جمله شهید همت، شهید چمران و غیره را داشتم اما بیشترین ارتباطم با شهید محمود کیاء از سرداران شهید شهرستان کردکوی بود.

وی با اشاره به اخلاق، معرفت و ایمان بالای شهدا، افزود: برخی از شهدا آنقدر ویژگی های نیکو داشتند که در وصف آنان می توان گفت شهید بود که شهید شد و آنقدر نور وحدانیت و خدایی در آنها رشد کرده بود که همان موقع نشان می داد که اینها زمینی نیستند، سردار شهید محمود کیاء از جمله افرادی بود که چنین ویژگی داشت.

جانباز 50 درصد گلستانی با بیان اینکه خداوند در دوران دفاع مقدس از گلزار افراد مومن سربوته های ما را برچید و به ملکوت اعلی برد، بیان کرد: نوجوانان و جوانان آن دوران بابصیرت بودند و حرمت‎ها را حفظ می‎کردند و همین ویژگی‎ها بستر شناخت و درک ولایت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جانبازان؛ از تحریم های دارویی آمریکا تا قوانین دست وپاگیر

مشکلات جانبازان؛ از تحریم های دارویی آمریکا تا قوانین دست وپاگیر