مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-26سياسي

امنیت کنونی مرزهای کشور حاصل جانفشانی مرزبانان ولایتمدار است


امام جمعه مریوان با اشاره به نقش و جایگاه ویژه امنیت در توسعه مناطق مرزی، امنیت کنونی مرزهای کشور را حاصل جانفشانی مرزبانان ولایتمدار دانست.

- به گزارشس خبرگزاری فارس از مریوان، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در دیدار فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با مرزبانان و مرزنشینان مریوان ضمن تبریک حلول سال 1401، تصریح کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی یکی از نهادهایی است که وظیفه بسیار مهم تامین امنیت همه جانبه نوار مرز را بر عهده دارد تا مردم در سایه امنیت در یک فضای امن و آرامی زندگی کرده و روزی خود را تامین کنند.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری، از نیروهای انتظامی و مرزبانی به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرد و افزود: به راستی مرزبانان از پاکترین افراد جامعه هستند که راه و هدف آنها بسیار مقدس است.

ماموستا شیرزادی اظهار داشت: مرزنشینان این خطه خود را از مرزبانان جدا نمی دانند و برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در مرزها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

امام جمعه مریوان بیان داشت:مرزنشینان منطقه از عملکرد مرزبانان رضایت بسیار خوبی دارند و زحمات شما مرزبانان عزیز بر کسی پوشیده نیست، باید این سختی و مشقت ها به بهترین شکل به گوش آحاد جامعه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کنونی مرزهای کشور حاصل جانفشانی مرزبانان ولایتمدار است

امنیت کنونی مرزهای کشور حاصل جانفشانی مرزبانان ولایتمدار است