مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-26سياسي

دستور فرمانده سپاه سمنان: هر پایگاه بسیج حداقل یک گروه جهادی راه بیندازد


شأن و جایگاه پایگاه های بسیج، خدمت رسانی به مردم است و هر پایگاه بسیج در استان باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش بهار خدمت که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرماندهان نواحی سپاه شهرستان های استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جبهه کفر و استکبار رو به افول بوده و آثار آن به وضوح بر همگان روشن است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود تأکید داشته اند که سخنرانان باید در مردم امید ایجاد کنند؛ زیرا امید سبب حرکت و پیشرفت می شود.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: اعزام گروه های مردمی به اردوهای راهیان نور به سبک جدید که امسال انجام شد، بسیار خوب و قابل قبول بود و رویکرد ما به سمت مردمی کردن این حرکت عظیم است.

دامغانی افزود: تا پایان تعطیلات نوروز باید با عزمی راسخ برای اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان سمنان به منظور خدمت رسانی و کمک تلاش شود.

وی تصریح کرد: شأن و جایگاه پایگاه های بسیج، خدمت رسانی به مردم است و هر پایگاه بسیج در استان باید حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

دامغانی افزود: تبیین اقدامات جهادی یکی از مؤلفه های جهاد تبیین است و در این خصوص، باید عملکرد گروه های جهادی برای مردم از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرمانده سپاه سمنان: هر پایگاه بسیج حداقل یک گروه جهادی راه بیندازد

دستور فرمانده سپاه سمنان: هر پایگاه بسیج حداقل یک گروه جهادی راه بیندازد