مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:122022-03-26پزشكي

زنگ خطر دوباره کرونا در گلستان/ افزایش لاک پشتی اما نگران کننده آمار کرونا


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در دو روز اخیر، گفت: مردم مراقب باشند تا با دور همی های نوروزی منجر به گسترش کرونا نشود.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در دو روز اخیر، گفت: مردم مراقب باشند تا با دور همی های نوروزی منجر به گسترش کرونا نشود.

سعید گلفیروزی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه از پیش از نوروز بارهادنسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نوروز تذکر داده بودیم، اظهار کرد: نگاه ما از ابتدا این بود که باید مراقب دورهمی های نوروزی باشیم تا خدای نکرده پیک دیگری را پس از تعطیلات نوروزی و در ماه مبارک رمضان تجربه نکنیم.

وی با بیان اینکه پس از عبور از پیک کرونا در روزهای واپسین سال گذشته و کاهش آمار بیماران بستری کرونایی مجددا شاهد افزایش این آمار هستیم، افزود: متاسفانه در دو روز اخیر شاهد رشد آمار بستری های کرونایی در استان هستیم که البته با روند بسیار کندی افزایش یافته اما نگران کننده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونایی ما در بیمارستانهای استان گلستان 161 نفر است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 45 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و 29 نفر نیز به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر دوباره کرونا در گلستان/ افزایش لاک پشتی اما نگران کننده آمار کرونا

زنگ خطر دوباره کرونا در گلستان/ افزایش لاک پشتی اما نگران کننده آمار کرونا