مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:472022-03-25اجتماعي

فرماندار رشت: ورود مسافر به رشت افزایش 80 درصدی داشته است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی دستگاه های خدمات رسان به منظور ایجاد بستری سفری خاطره انگیز برای مسافران در آمادگی کامل هستند، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی قابل انتظار افزایش گردشگران ورودی به شهرستان رشت در نوروز امسال و پیش بینی برف و باران در ایام تعطیلات، تمامی دستگاه ها با کسب آمادگی لازم در حال خدمت رسانی به هم میهنان هستند.

وی با اشاره به اقامت بیش از 70 هزار نفر از گردشگران در مراکز اقامتی رشت، افزود: بر اساس آمار تاکنون 70 هزار و 646 نفر در مراکز اقامتی رشت اسکان داده شدند که به نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

فرماندار شهرستان رشت از افزایش 42 درصدی ورود خودرو و 33 درصدی ورود مسافر به گیلان گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه سال گذشته تا چهار فروردین 1401 تعداد 401 هزار و 819 خودرو و یک میلیون و 844 هزار مسافر از مبادی جنوبی و از طریق آزاد راه قزوین به رشت و جاده قدیم قزوین به رشت وارد شهرستان رشت شده اند.

امام پناهی با اشاره به اختصاص تعداد 62 باب مدرسه با 447 کلاس جهت اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان رشت، تصریح کرد: تا به امروز شاهد اسکان تعداد یک هزار و 822 خانوار و هفت هزار و 907 نفر در این مراکز بوده و دستندرکاران آموزش و پرورش در حال خدمات رسانی به میه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت: ورود مسافر به رشت افزایش 80 درصدی داشته است

فرماندار رشت: ورود مسافر به رشت افزایش 80 درصدی داشته است