مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-25حوادث

کشته شدن عامل ناامنی سیستان و بلوچستان


در پاکسازی مخفیگاه شرور به هلاکت رسیده، علاوه بر کشف 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 51 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، چندین قبضه سلاح و مهمات جنگی نیز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق مسلحی که اقدام به شرارت و راه بندی در مسیرهای جنوبی استان می کرد در درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان بمپور به هلاکت رسید.

سردار احمد طاهری افزود: در پی وقوع چندین فقره راه بندی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های ایرانشهر ، دلگان و بمپور، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار پلیس شهرستان های مذکور قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این شرارت ها را در یکی از محلات آن شهرستان شناسایی و صبح امروز در قالب چند تیم عملیاتی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرور مسلح که خود را در محاصره مأموران انتظامی دید، بدون توجه به اخطارهای پلیس، برای فرار از محل اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و درگیری مسلحانه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن عامل ناامنی سیستان و بلوچستان

کشته شدن عامل ناامنی سیستان و بلوچستان