مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-25اقتصادي

افزایش 145 درصدی بارش ها نسبت به سال قبل در خلخال


رییس اداره هواشناسی شهرستان خلخال گفت: میزان بارندگی های پنج روز اول سال جاری نیز در مقایسه با میزان بارندگی زمان مشابه سال قبل که 6/7 میلی متر بوده 145 درصد افزایش نشان می دهد.

- ، غلامرضا گلمرادی ظهر جمعه در بازدید از ایستگاه باران سنجی شهرستان خلخال اظهار کرد: مجموع بارندگی های برف و باران 29 روز از اسفند ماه امسال این شهرستان 88 درصد در مقایسه با بارش های زمان مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بارندگی های 29 روز اسفند ماه سال گذشته خلخال 32/2 میلی متر به ثبت رسیده بود که این میزان در زمان مشابه سال جاری با 88 درصد افزایش به 60/5 میلیمتر رسیده است.

رییس اداره هواشناسی خلخال همچنین از بارش 16/4 میلیمتر برف و باران در طول 5 روز اول فروردین ماه جاری در خلخال خبر داد و گفت: میزان بارندگی های 5 روز اول سال جاری نیز در مقایسه با میزان بارندگی زمان مشابه سال قبل که 6/7 میلی متر بوده 145 درصد افزایش نشان می دهد.

گلمرادی از ادامه بارش های پراکنده در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در حالی که بارش های شب گذشته و پیش از ظهر امروز در سطح شهر خلخال به صورت باران بوده بارندگی ها در مناطق مرتفع، کوهستانی و گردنه های این شهرستان به صورت برف گزارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 145 درصدی بارش ها نسبت به سال قبل در خلخال

افزایش 145 درصدی بارش ها نسبت به سال قبل در خلخال