مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-25سياسي

استفاده از تمام توان شهرداری شهر جهانی برای میزبانی از مسافران نوروزی


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای شهر یزد گفت: از تمام ظرفیت شهرداری شهر جهانی یزد برای میزبانی از مسافران نوروزی استفاده شده است.

- محسن ابوترابی در گفتگو با و محدودیت سفر، میزبان مسافران نوروزی و رونق گرفتن سفرها هستیم.

وی بیان کرد: یزد به دلیل فرهنگ بسیار غنی و معماری اسلامی و ایرانی خاصی که دارد؛ به صورت ویژه مورد نظر همه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

ابوترابی عنوان کرد: امسال همه مجموعه شورا و شهرداری تمام توان خود را به کار گرفتند که هم برای شهروندان یزدی و هم برای مسافران نوروزی شهر را به صورت کامل آماده کنند.

وی با اشاره به گل کاری گسترده در سطح شهر یزد، افزود: امسال بالغ بر 50 هزار متر گل کاری و غرس نهال در یزد صورت گرفت تا این شهر کویری چهره ای زیبا پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به رنگ آمیزی گسترده جداول و گاردریل ها بیان کرد: در زمینه المان های نوروزی هم طرح هایی در نظر گرفته شد که با شهر جهانی یزد سنخیت داشته باشد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه اکنون جمعیت بسیار زیادی از مسافران نوروزی به یزد سفر کرده اند، یادآور شد: ظرفیت اغلب هتل ها، اقامتگاه ها و بوم گردی های یزد تکمیل است و حتی بسیاری از آنها پیش از نوروز تکمیل ظرفیت شدند و از ظرفیت مدارس، دانشگاه ها و مهمانسراهای ادارات هم استفاده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام توان شهرداری شهر جهانی برای میزبانی از مسافران نوروزی

استفاده از تمام توان شهرداری شهر جهانی برای میزبانی از مسافران نوروزی