مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-24پزشكي

بستری کرونا در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از واکسن زده هاست


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر تزریق هر سه دوز واکسن کرونا، گفت: میزان بستری در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از افرادی است که واکسن کرونا را تزریق کردند.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر تزریق هر سه دوز واکسن کرونا، گفت: میزان بستری در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از افرادی است که واکسن کرونا را تزریق کردند.

سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 153 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد 55 نفر در بخش های مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و 32 نفر به دلیل وخامت حال دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بر ضرورت تکمیل هر سه دوز واکسن کرونا تاکید کرد و افزود: میزان مرگ و میر در افراد واکسن نزده 6 برابر بیشتر از افرادی است که واکسن کرونا تزریق کردند، همچنین آمار بستری در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از واکسن زده ها است .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از همه افرادی که تاکنون اقدام به تزریق هر سه دوز واکسن کرونا نکردند درخواست کرد در اسرع وقت به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند و گفت: تزریق واکسن از شدت ابتلا به کرونا می کاهد و در ایام نوروز با توجه به افزایش دید و بازدیدها تکمیل هر سه دوز واکسن، حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری کرونا در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از واکسن زده هاست

بستری کرونا در افراد واکسن نزده 17 برابر بیشتر از واکسن زده هاست