مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-24سياسي

اقتصاد گردشگری یزد باید رونق پیدا کند


استاندار یزد با اشاره به رکود دو ساله اقتصاد گردشگری در یزد گفت: اقتصاد گردشگری یزد باید رونق پیدا کند.

- ، مهران فاطمی، صبح امروز در بازدید سرزده از ستاد خدمات سفر استان با تأکید بر اینکه سلامت مسافران و گردشگران در اولویت است، اظهار داشت: گردشگری پس از دو سال رکود باید با رعایت تمام پروتکل های ایمنی رونق و توسعه یابد، لذا لازم است در زمینه این مسئله تمام دستگاه های ذی ربط اهتمام کنند.

استاندار یزد ضمن تقدیر از پویایی ستاد خدمات سفر استان بیان کرد: نیروهای بسیج و سپاه در کنار دستگاه های دیگر باید در تأمین امنیت جاده ای و بهداشتی همکاری داشته باشند.

فاطمی یادآور شد: ایجاد خاطره خوب برای گردشگران یکی از مواردی است که باید مورد توجه باشد، چراکه تجربه خوب گردشگر را برای چندمین بار راهی یزد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بازدید امروز از مرکز پاسخگویی و ستاد سفر نشان داد که همه با تمام توان مشغول به کار هستند، متقابلاً نیز انتظار داریم گردشگران در حفظ سلامتی خود و همشهریان ما بکوشند.

استاندار یزد با بیان اینکه اقتصاد گردشگری باید در آینده، سهم بسیار بیشتری از اقتصاد یزد را به خود اختصاص دهد، گفت: باید گردشگری بتواند اقتصاد اول یزد شود لذا تا آن زمان گام های زیادی داریم و لازم است از اولین قدم هایمان پس از دو سال رکود کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد گردشگری یزد باید رونق پیدا کند

اقتصاد گردشگری یزد باید رونق پیدا کند