مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-24اجتماعي

آموزش؛ محور فعالیت محیط زیست خرم دره در سال جدید


رییس اداره حفاظت محیط زیست خرم دره گفت: رویکرد این اداره در سال جدید، آموزش محور است.

- توکل سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، توسعه آموزش های زیست محیطی را در اولویت برنامه های کاری اداره حفاظت محیط زیست خرم دره در سال جدید عنوان کرد و گفت: دایره این آموزش ها باید اقشار مختلف جامعه را در بر گیرد، زیرا محیط زیست متعلق به همگان است.

وی اظهار کرد: بررسی های گوناگون نشان می دهد که در بین راه های متعدد مقابله با مشکلات محیط زیستی، بنیادی ترین، موثرترین و با صرفه ترین روش جلوگیری از تخریب محیط زیست، آموزش و فرهنگ سازی عمومی و مشارکت افراد جامعه است.

این مسئول با یادآوری اینکه توجه به نقش آموزش، راهکاری اساسی و مطمئن برای کنترل و مدیریت آسیب های زیست محیطی است، متذکر شد: اولین گام در پیشگیری از این آسیب ها، ارائه آموزش های اصولی است تا با کاهش آسیب ها و هزینه ها در این زمینه، در راستای حل مشکلات پیش رویم.

سلیمانی با بیان اینکه بدون کسب آگاهی و آموزش های اصولی و منسجم نمی توان در جهت پیشگیری و بهبود معضلات زیست محیطی موفق عمل کرد، ادامه داد: طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که نقش موثری در ادامه حیات انسان دارد، بنابراین همه ما در قبال حفظ و نگه داری آن و تحویل به نسل آینده سهیم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش؛ محور فعالیت محیط زیست خرم دره در سال جدید

آموزش؛ محور فعالیت محیط زیست خرم دره در سال جدید