مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-24سياسي

بهار طبیعت و امیدآفرینی/ ایده های پیشنهادی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی


با توجه به نامگذاری سال جدید به «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» یکی از سیاست های مهم رسانه ملی و نهادهای مرتبط، آگاه سازی و سپس تعیین نقش برای مشارکت ظرفیت های مردمی در عرصه تولید است.

- یکی از جلوه های ویژه عید نوروز که رهبر معظم انقلاب نیز بدان اشاره فرمودند، بحث تلفیق دعا و نیایش با سنت های باستانی ایرانی است.

به منظور مقابله با دوگانه سازی رسانه های بیگانه از فرهنگ ایران باستان با فرهنگ اسلامی در بحث عید نوروز می توان به بحث های فطری انسان ها یعنی میل به راز و نیاز با پروردگار و داشتن حس خوب در تمامی اقشار جامعه نسبت به دعای تحویل سال اشاره کرده و با بازنمایی حس خوب مردم از سنت های تلفیق شده سفره هفت سین ایرانی با مباحث اسلامی، نوروز ایرانی و اسلامی را برجسته کرد.

رهبر معظم انقلاب امید را عامل مهم حرکت و پیشرفت ملت ایران دانستند که در همین راستا پیشنهاد می شود ضمن شناسایی و احصای زمینه های امیدوارکننده و امیدآفرین در ایران اسلامی در قالب یک اینفوگرافیک و با عنوان وقتی از امید حرف می زنیم پوستری طراحی و منتشر شود.

با توجه به نامگذاری سال جدید به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی یکی از سیاست های مهم رسانه ملی و نهادهای مرتبط، آگاه سازی و سپس تعیین نقش برای مشارکت ظرفیت های مردمی در عرصه تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار طبیعت و امیدآفرینی/ ایده های پیشنهادی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

بهار طبیعت و امیدآفرینی/ ایده های پیشنهادی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی