مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 00:072022-03-23ورزشي

پرش صابر کاظمی به سمت خط پایان/درمان ستاره جوان والیبال ایران با «معجزه پول»!


پشت خط زن والیبال ایران که خیلی زود نامش بر سر زبان ها افتاد، حالا به نظر می رسد از مسیر قهرمانی فاصله گرفته و به دنبال مسائل دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صابرکاظمی، پشت خط زن و ملی پوش والیبال ایران پس از پایان رقابت های لیگ برتر ایران به تیم العربی قطر پیوست.

کاظمی پیش از این در شهرداری ارومیه توپ می زد و پس از حذف این تیم در لیگ والیبال ایران، تصمیم گرفت با این تیم قطری قرارداد امضا کند.

تیم شهرداری ارومیه در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال عملکرد نسبتا خوبی داشت؛ اما در نیم فصل دوم نتوانست عملکرد خود در نیم فصل اول را تکرار کند و در نهایت در رده پنجم قرار گرفت تا در مرحله اول پلی آف مقابل پیکان قرار بگیرد.

این تیم با وجود اینکه ستاره یکی دو سال اخیر والیبال ایران را هم در اختیار داشت مقابل پیکان عملکرد بسیار ضعیفی داشت و همین مسئله باعث ایجاد نگرانی هایی شد و مسئولان ارومیه تا مرحله انحلال باشگاه هم پیش رفتند.

صابر کاظمی برای حضور در مسابقات قطر و امیرکاپ به این تیم پیوسته است، اما حضور ستاره جوان والیبال ایران در العربی حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.

سوال نخستی که مطرح می شود این است که صابر کاظمی که درگیر لیگ ایران و بازی در تیم شهرداری ارومیه بود، دقیقاً در چه تاریخی با باشگاه قطری مذاکره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرش صابر کاظمی به سمت خط پایان/درمان ستاره جوان والیبال ایران با «معجزه پول»!

پرش صابر کاظمی به سمت خط پایان/درمان ستاره جوان والیبال ایران با «معجزه پول»!