مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-23اجتماعي

مشارکت 5000 زائر و مسافر نوروزی در«طرح آرامش بهاری»


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازدید و حضور 5 هزار مسافر و زائر نوروزی در بقاع متبرکه استان و استقبال آنها از طرح«طرح آرامش بهاری» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام موسی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سرما و برودت هوا، تعداد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به بازدید روزانه حدود یک هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان زنجان گفت: به طور میانگین تاکنون  حدود 5 هزار مسافر و زائر نوروزی از بقاع متبرکه استان زنجان بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه در هنگام سال تحویل نیز بیش از 15 هزار نفر در این اماکن حاضر بودند، تصریح کرد: این مسافران از طرح آرامش بهاری در بقاع و امامزادگان نیز استقبال خوبی داشته اند.

  معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، از همه بقاع متبرکه و امامزادگان استان بازدید شده است  موسوی با تاکید بر اینکه طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شاخص استان زنجان در حال اجرا است، افزود: این طرح از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5000 زائر و مسافر نوروزی در«طرح آرامش بهاری»

مشارکت 5000 زائر و مسافر نوروزی در«طرح آرامش بهاری»