مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-23اجتماعي

پیش بینی بارش باران در بوشهر/ اماکن آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند


استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان گفت: در این زمینه تمام اماکن ورزشی سرپوشیده، مصلا نماز جمعه، حسینیه ها و دستگاه های دولتی آماده باش هستند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان گفت: در این زمینه تمام اماکن ورزشی سرپوشیده، مصلا نماز جمعه، حسینیه ها و دستگاه های دولتی آماده باش هستند.

احمد محمدی زاده با اشاره به افزایش حجم مسافران به نقاط مختلف استان گفت: در این راستا از همه ظرفیت همه دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و مدارس برای اسکان مسافران در شهرهای استان بوشهر استفاده شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان خاطر نشان کرد: در این زمینه تمام اماکن ورزشی سرپوشیده، مصلا نماز جمعه، حسینیه ها و دستگاه های دولتی آماده باش هستند تا در صورت بارش باران، از مسافران برای اسکان پذیرش کنند تا مسافران در سختی قرار نگیرند.

محمدی زاده با اظهار امیدواری ازجدیت وهمت کلیه کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات سفر وهمراهی مدیران در امرخدمات رسانی به مسافران گفت: امید می رود با ارائه خدمات مطلوب وبه موقع به گردشگران و مسافران، سفر خوب، خوش، پر ازخیر وبرکت وشادی درکنار امنیت برای عزیزان مهمان محقق گردد و آغاز حرکت های اقتصادی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران در بوشهر/ اماکن آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند

پیش بینی بارش باران در بوشهر/ اماکن آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند